יועץ משכנתאות בפגישה הראשונה יבחן את גובהה ההלוואה לה אתם זקוקים, יבדוק משכורות, דפי החשבון שלכם, הלוואות אחרות שיש ויבדוק מהן האפשרויות העומדות לפניכם. בשלב הבא יועץ המשכנתאות  יתאים לכם מספר מסלולים המתאימים ביותר. לאחר איסוף כל הנתונים הוא יגיש לכם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

תמהיל משכנתא  משמעו להציע לכם מסלול תשלומים הנבנה על סמך יכולת ההחזר שלכם, תמהיל משכנתא כולל השוואה בין המסלולים השונים והריביות שהבנקים מציעים.

חשוב להבין את משמעות התמהיל שנבנה עבורכם ואת היתרונות מול החסרונות שלו. רק לאחר מכן ניתן לגשת ולחתום על המסמכים.

היתרונות של יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות הוא אדם המבין ברזי עולם המשכנתאות הריביות והחוקים הכרוכים בתחום. מעבר לכך הוא מייצג אתכם ולא את הבנק, מאחר שהוא מקבל את שכרו מכם, המשמעות עבורכם חיסכון של אלפי שקלים באמצעות בחירה של משכנתא המתאימה לכם.

יועץ משכנתאות פרטי לומד לעומק על היכולות שלכם, אם מדובר בזוג צעיר שמעוניין להקים משפחה או זוג שיש לו ילדים בוגרים, התא המשפחתי שונה ויכולת ההחזר העתידית גם שונה. בניית תמהיל המשכנתא הוא ייחודי עבורכם ובהתאם לצרכים שלכם.

יועץ משכנתאות לא רק מיועד' לאלו שמעוניינים לקחת הלוואת משכנתא, אלא גם לאלו המשלמים את המשכנתא במשך שנים ארוכות. יועץ משכנתאות יכול להציע תמהיל חדש המתאים יותר למצבם הכלכלי כיום ולמצב השוק ולשנות את המשכנתא הקיימת כך שיחסכו אלפי שקלים. תהליך הידוע בשם מחזור משכנתא.